سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شلمچه
 
لینک دوستان
شهادت نهمین اختر آسمان ولایت و امامت ، حضرت امام محمد تقی ، جواد الائمه (ع) بر شیعیان جهان تسلیت باد

بنام خدا
این روزها هر جا که میرویم سخن از غزه و نوار غزه و محاصره این شهر توسط رژیم ضد بشری اسرائیل می باشد . نمی دانم ما را چه می شود که در برابر این همه ظلم وجنایت خاموش هستیم و براحتی سر بر بالین می گذاریم ودر کمال آسایش و آرامش روزگار را سپری می نمائیم ! آیا ما مشمول این فرمایش رسول گرامی اسلام (ص) که فرمودند : «مَنْ أَصْبَحَ لایَهْتَمُّ بِأمُوُرِالْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یالَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم.» هر که صبح کند و به امور مسلمین همّت نگمارد، از آنها نیست; و هر کس بشنود که شخصى فریاد مىزند: «اى مسلمان ها به فریادم برسید» ولى جوابش نگوید، مسلمان نیست ، نیستیم ؟ آیا براستی ما پیرو رسول الله (ص) هستیم ؟ آیا مسلمانی فقط ایستادن به سمت قبله و والضالین گفتن است ؟ آیا ما در قبال برادران و خواهران دینی و ایمانی خود مسئول نیستیم ؟
ای مسلمانا بداد همدیگر برسید ! ای مردم بلاد اسلامی بداد مردم مظلوم غزه برسید ! از سران خائن شما که انتظار و توقعی نیست ! لااقل شما برخیزید و نسبت به این همه ظلم و ستم صهیونیستها دست به اعتراض بزنید !
وقتی تصاویر کودکان بیگناه فلسطینی از سیما پخش می شود و ما در کنار فرزندانمان براحتی زندگی می کنیم از خودمان باید خجالت بکشیم ! این همه ظلم و ستم که بر مسلمانان مظلوم روا داشته می شود را چگونه تحمل می کنیم ؟ چرا مسلمانان جهان به جهاد برنمی خیزند و یک بار برای همیشه این غاصبان از خدا بی خبر را از صفحه روزگار محو نمی کنند ؟ ای سران خائن عرب ! ای کسانی که دست شما همانند سران بیرحم رژیم صهیونیستی به خون مردم مظلوم غزه آغشته است ! از خدا بترسید و منتظر روزی باشید که مورد خشم و غضب الهی و انتقام حضرت حق قرار خواهید گرفت و این روز دیر نیست و بزودی فرا خواهد رسید که وعده حق تعالی براستی محقق خواهد شد .



[ شنبه 87/9/9 ] [ 1:23 صبح ] [ سعید(یک بجا مانده) ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

خورشید اینجا عشق اینجا گنج اینجاست/ مهمانسرای کربلای پنج اینجاست/ این خاک گلگون تکه ای از آسمان است/ اینجا عبادتگاه فوجی بی نشان است
موضوعات وب
طراح قالب
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 1419909