• وبلاگ : شلمچه
  • يادداشت : لاله رُخان ...
  • نظرات : 11 خصوصي ، 99 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مرگها قسطي شده اند، بايد آهسته آهسته بميري، زيرا كوپن شهادت اعلام نميشود. كالاي گناه،علامت استاندارد جهاني....تو در اين آشفته بازار چه كالايي داري؟


    صبح شد و بانگ الرحيل بر خاست و قافله عشق عازم سفر تاريخ شد...خدايا چگونه ممکن است که تو اين باب رحمت خاص را تنها بر آنان گشوده باشي که در شب هشتم ذي الحجه سال شصتم هجري مخاطب امام بوده اند و ديگران را از اين دعوت محروم خواسته باشي؟ انان را ميگويم که عرصه حياتشان عصري ديگر از ناريخ کره ارض است. هَيهاتَ ما ذلِک الظَّن بِکَ ـ ما را از فضل تو گمان ديگري است ـ پس چه جاي ترديد ؟ راهي که آن قافله عشق پاي در آن نهاد راه تاريخ است و آن بانگ الرحيل هر صبح در همه جا بر ميخيزد? و اگر نه? اين راحلان قافله عشق? بعد از هزار و سيصد و چهل و چند سال به کدام دعوت است که لبيک گفته اند؟

    الرّحيل! الرّحيل

    ياران! اين قافله عشق است وو اين راه را که به کرانه فرات ميرسد راه تاريخ و هر بامداد اين بانگ از اسمان ميرسد: الرحيل! الرحيل! اين دعوت فيضاني است که علي الدوام زمينيان را به سوي آسمان ميکشد و بدان که سينه تو نيز آسماني لا يتناهي است با قلبي که در آن چشمه خورشيد ميجوشد و گوش کن که چه خوش ترنمي دارد در تپيدن: حسين حسين حسين حسين? نميتپد ? حسين حسين ميکند.

    ياران ! شتاب کنيد که که زمين نه جاي ماندن? که گذرگاه است $("div.commhtm img").each(function () { if ($(this).attr("em") != null) { $(this).attr("src","http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/"+$(this).attr("em")+".gif"); } });