• وبلاگ : شلمچه
  • يادداشت : نبرد والفجر چهار
  • نظرات : 11 خصوصي ، 37 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام برادر بزرگوارم

    چه کار ارزشمندي مي کنيد شما.

    نمي دونيد چقدر به شهيد همت ارادت دارم. خيلي ها من را به خاطر ارادت خاصي که به مقام والاي شهدا دارم محکوم مي کنند. به نظر اونا الان دوره و زمونه فرق کرده.

    يادمه وقتي يکي از دوستام که خيلي هم آدم با خداييه، عکس شهيد همت رو تو موبايلم ديد گفت دختر اين چيه انداختي تو موبايلت. الان بايد جور ديگه اي اسلام را زنده نگه داشت. شهدا خدا خيرشون بده وظيفه شون را انجام دادند و رفتند. من و تو با عکس هاي اونا چيکار مي تونيم بکنيم؟

    بهش گفتم: من تا اونجايي که بتونم از هر راهي براي تبليغ دينم تلاش مي کنم. اينجور نيست که عکس شهدا رو دورم بچينم و هفته اي يه بار برم گلزارشهدا و ديگه هيچ کاري نکنم. تو براي تبلغ اسلام خيلي تلاش مي کني ولي من علاوه بر اون کارايي که تو مي کني با زنده نگه داشتن نام و يادشون اعتماد به نفس بيشتري پيدا مي کنم و راحت تر حرفم را مي زنم.

    گفتم: اگه اين عکس اينجا توي موبايل منه. که هر روز مي بينمش. به خاطر اينه که شيطون هر لحظه تلاش ميکنه من رو غرق اين دنياي پر از زرق و برق کنه و من هر بار که اين عکس ها رو مي بينم يادم مي افته که هنوز دِيني که به گردنم هست را ادا نکردم و بايد حواسم باشه که غرق اينجا نشم اگه مي خوام اونجا مقابل شهدا روسفيد باشم.

    خوشحالم که اين موقعيت را پيدا کردم که در ضمن آيات و روايات کتاب درسي براي دانش آموزانم از ايثار گري هاي اونها بگم. اين کار رو از استاد بزرگوارم دکتر رحماندوست ياد گرفتم که مثال هاش هميشه از امام و شهدا بود.