سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شلمچه
 
لینک دوستان

بنام خدای شهیدان
با عرض سلام خدمت همه دوستان گرامی
ضمن تسلیت سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)
در این مجال و به مناسب این ایام گوشه های از وصیت شهیدان عزیز در خصوص
آن عزیز سفر کرده را با عنوان حضرت امام(ره) در کلام شهیدان که از منابع
مختلف گردآوری شده را تقدیم شما خوبان می نمایم .
انشاءالله همه ما مشمول شفاعت حضرت امام(ره) و شهیدان عزیز قرار گیریم .


گل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شما

شهید مهدی باکری
سلام بر روح خدا نجات دهنده ما از عصر حاضر، عصر ظلم و ستم، عصر کفر و الحاد، عصر مظلومیت اسلام و پیروان واقعی اش . عزیزانم اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرمود، باز کم است . آگاه باشیم که سربازان راستین و صادق این نعمت شویم، خطر وسوسه های درونی و دنیافریبی را شناخته و برحذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل تنها چاره ساز ماست . ای عاشقان اباعبدالله بایستی شهادت را در آغوش گرفت، گونه ها بایستی از حوادث و شوقش سرخ شود و ضربان قلب تند بزند . بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل نمائیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکرگزاری بجا آورده باشیم . وصیت من به مادر و خواهر و برادرانم و اهل فامیل . بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست، همیشه به یاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید . پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید، اهمیت زیادی به دعاها و مجالس یاد اباعبدالله و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است .

************
شهید سید اهل قلم مرتضی آوینی
وجود امام خمینی و برکات آن را تنها کسانی می توانند حقیقتا درک کنند که در جست و جوی تاریخ تحول باطنی انسان بر کوه، زمین - که خاستگاه تحولات ظاهری، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی حیات او نیز هست - به تاریخ انبیا رجوع می کنند . هم آنانند که در وصف امام خمینی می گویند: «او بت شکنی دیگر از تبار ابراهیم بود» و یا برای تبیین حقیقت مبارزه او با طاغوت به داستان موسی و فرعون در قرآن رجوع می کنند و یا برای بیان شیوه مبارزه او در برابر دشمنان انقلاب اسلامی به واقعه کربلا باز می گرداند . خود او هم حتی یک بار نشد که برای تبیین افعال و سیاست های خویش، مردم را به تاریخ های مصطلح رجوع دهد . حتی برای یک بار نگفت «من آمده ام تا ایران را به توسعه اقتصادی برسانم » او خود را در برابر «احیاء حیات باطنی بشر» مکلف می دانست و می فرمود که چون باطن انسان ، حیات یابد امور مربوط به دنیای او هم اصلاح خواهد شد .

 ************
شهید علی تجلایی
درود به رهبر کبیر انقلاب امام امت و نائب بر حق امام زمان (عج) و فرزند حسین (ع) و امید مستضعفان و امید بینوایان و پدر یتیمان و فرزندان شهداء، سلام بر تو ای آیت خدا و این حجت زمان سلام و درود محمد و آل محمد (ص) بر تو باد که ملت ما را از خواب غفلت چندین ساله بیدار کردی و هدف ما را دراین نهضت به ما نشان دادی و طریق وصول به هدف را و سکوت را و راه قیام و انقلاب را و راه میدان و مبارزه را شناساندی . ای امام و ای رهبر امت و ای پدر روحانی که با بیان خود نفس طاغوتی ما را تزکیه نمودی، بدان «تا آخرین قطره خونی که در بدن دارم و تا آخرین دم حیاتم مقلد و ماموم تو هستم به خدا سوگند یک لحظه از این عهد و پیمانی که با تو بسته ام نظرم برنخواهد گشت و آخرین خونی که از بدنم بیرون ریزد نقش خمینی رهبر خواهد بست . زیرا که من این وفاداری را از مکتب کربلا، از پرچمدار اباعبدالله (ع) آموخته ام و عینیت این وفاداری را از سیدمان و مولایم شهید آیة الله بهشتی آموخته ام . ای امام امت و ای امید مستضعفان بدان که من مقلد و مطیع امر تو که همان اطاعت از رسول خدا محمد (ص) است می باشم و تا آخرین قطره خونم سرباز تو و تو فرماندهم خواهی بود .

************
شهید محمد ابراهیم همت

جهل حاکم بر یک جامعه، انسان ها را به تباهی می کشد و حکومت های طاغوتی مکمل این جهل اند . شاید قرن ها طول بکشد تا انسانی از سلاله پاکان متولد شود و بتواند رهبری یک جامعه سردرگم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گیرد و امام تبلور سلاله ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است .

**********

لطفاً بقیه را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید .


بسیجى شهید غلامرضا نونهال ـ محل شهادت جبهه طراح تاریخ 61/2/10

امام را فراموش نکنید و ما همه باید از او درس بگیریم .

**********
شهید جواد محمد زاده پاکدل

«... من مقلد امام؛ تابع ولایت‏فقیه‏ام؛ بى او اصالتى ندارم. او بود که ما را از اسارت رهاند و به خویشتن خویش باز گرداند»

**********
شهید فرمان یارى نژاد

حرفهاى امام عزیزمان را گوش کنید و فرمانهاى او را به خوبى انجام دهید، از شما خواستارم که تا زنده ‏اید از انقلاب و امام حمایت کنید و این حمایت امرى واجب و ضرورى مى‏باشد.

**********
شهید اصغر سلمانى

هل من ناصر ینصرنى لبیک یا خمینى، اگر روز عاشورا نبودم حسین(ع) را یارى کنم و با کفار و منافقین از خدا بى خبر بجنگم، در صف مردان اسلام آن زمان قرار گیرم، به حمدالله امروز توانستم فرزند زهرا(س)را یارى نمایم، در صف سرداران اسلام قرار گیرم،از راه و روش حسین(ع) که 1400 سال پیش از این بود و امروز حسین زمان خمینى کبیر درس گرفته که همانا از بین بردن هرگونه ظلم و ستم و تجاوز به حقوق دیگران و آزاد شدن مسلمانان از سلطه حکومتهاى شرق و غرب و دیگر حکومتهاى خون خوار جهان است.

***********
جهادگر شهید محمد صادق بابایى

اى شما دوستان بشتابید به سوى خدا و از دهان امام حرف بگیرید و عمل کنید.

************
جهادگر شهید عباس مبرا محل شهادت پیرانشهر سردشت تاریخ 61/8/13

براى نجات اسلام باید اندیشه‏ها و افکار امام)ره(را ملاک و معیار اندیشه و عمل قرار دهیم.

************
پاسدار وظیفه شهید عسگر بغدایى

در امام بیشتر دقت شوید و سعى کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید.

************
شهید رجب على عسکرى

از سخنان امام تفکر کنید شرق و غرب و عوامل مزدور داخلیش را بهتر بشناسید مبادا انقلاب خونین اسلامیمان صادر نشود.مبادا جوسازى مزدوران در مورد یاران امام در جامعه پیدا کند.مبادا قدس آزاد نگردد.که بنده با اعتقاد بر اینکه کلید فتح قدس در کربلاست در رهى راهى شدم که راه کربلا در آنجاست .

************
شهید حسین رنجبر

امام امت خمینى بت شکن را فرا راه خود کرده و پشت سر او هم همان گونه که بساط استبداد را در هم پیچیدیم به استعمار و استثمار نیز خاتمه دهیم.

************
شهید بهمن حاجیان

اى ملت قهرمان به گفته اماممان خمینى بت شکن دست به اختلاف و تفرقه نزنید، و کوشش کنید این دو رمز مهم که در پرتو آن پیروزى اسلام و مسلمین است یکى اتحاد و دیگرى وحدت کلمه را حفظ کنید و از امام و ولایت فقیه اطاعت کنید

************
شهید امیرحمزه کیهانى - از سنقر

اطاعت از امام خمینى (ره)
بر شما ملت عزیز و امت اسلامى است که گوش به فرمان امام عزیز بوده و او را تنها نگذارید و قدر این نعمت پُر ارزش الهى را بدانید و او را دوست بدارید

************
شهید سلمان حسینى - از کرمانشاه

پیام من به جامعه اسلامى این است که امام و رهروان امام را تنها نگذارید.

************
کارمند شهید حسین الفتى نیا - از کرمانشاه

امام را تنها نگذارید و به صحبتهاى او بیشتر عمل کنید تا اینکه شعار دهید.

************
دانشجوى شهید على اکبر پاشایى - از کرمانشاه

اى مردم مسلمان امام را یارى کنید و راهش را ادامه دهید.

************
شهید محمد حشمتى - از کرمانشاه

اى عزیزان امام را تنها نگذارید زیرا این امام است که حجت را بر شما تمام کرده و رمز موفقیت در دستهاى مبارکشان است سخنانش را گوش گرفته و اطاعت کنید.

************
شهید محمود بزازان

پیام من به امت عزیز اسلام این است که از یارى کردن امام امت خمینى بت شکن این روح خدا کوتاهى نورزید تا یارى امام زمان انشاءالله برسد و در رکاب او موفق شویم علیه استکبار و علیه طاغوت و طاغوتچه و علیه ابلیس بجنگیم.

************
شهید محمود پهلوان نژاد

مى‏خواهم به امت اسلام توصیه کنم، بگویم نیازارید قلب امام را نیازارید این قلب الهى و پاک و زلال راه خدا بر ما منت نهاده چنین رهبرى از میان ما برگزید،پیامها و سخنان او را نصب‏العین خود قرار دهید.

************
شهید على دادحشمتیان - از سنقر

در هیچ شرایطى امام امت این نور چشم همگان را تنها نگذارید .

************
شهید مسعود کلاه دوز

... الان که دارم این وصیتنامه را مى‏نویسم هیچ دل بستگى به این دنیا ندارم و فقط به امید خدا و براى خدا به جبهه مى‏روم براى سر بلندى اسلام و مسلمین براى پیروزى امت مسلمان به رهبرى ،زعیم عالیقدر حضرت آیت‏الله‏العظمى امام خمینى،خداوند انشاءالله اعمال ما را قبول کند و این جان ناقابل ما که از خود اوست قبول کند .

************
شهید سید محمد میر یونسى - از کنگاور

وظیفه ما این است که با وحدت و یک‏پارچگى و با اتکال بر خداوند متعال دست از یارى امام برنداریم.

************
شهید محمد وفامنکرسى - از کرمانشاه

هیچ وقت از امام جدا نشوید و او را تنها نگذارید چون او تنها مردى است که در تمام دنیا بر علیه ظلم ایستاده و طبق دستورات اسلام عمل مى‏کند.

************
شهید ابوالقاسم شرکائى - از کنگاور

راه سعادت را در یابیم و اینکه خداوند به ما توفیق اطاعت از چنین رهبرى را داد.

************
بسیجى شهید نعمت الله دوراهکى

براى انجام فرمان امام به سوى جبهه مى‏روم. آن‏چنان باید نصب‏العین خود قرار دهید،یارى امام...و اجراى رهنمودهاى امام که براى خود سازى شما مسلمانان موجود است.

************
پاسدار شهید محسن بهرامى - از کرمانشاه

اینجانب به فرمان امام خمینى این قلب تپنده مستضعفین عالم که فرمودند:جوانان داوطلبانه به جبهه بروند و مسئله را زود حل کنند، راهى جبهه هستم تا این کلام امام امت را تحقق بخشم چه اینکه بکشیم یا اینکه کشته شویم پیروز هستیم.

************
پاسدار شهید وحید بروجردى - از کرمانشاه

تنها وصیت من اینست تا امام زنده است پیرو امام و تا پایان زندگى فقط پیرو اسلام باشید

************
شهید عادل موسى شعار

من نمى‏توانم هیچگاه در باره عظمت و بزرگوارى رهبر عزیزمان بگویم حتى یک قطره از دریاى بزرگوارى ایشان را نتوانسته‏ام توصیف کنم.و شماها همیشه با امام باشید و از رهنمودهاى پیامبرگونه او استفاده کنید.او را تنها نگذارید و از یاد خدا غافل نباشید،او از طرف خدا ناجى ملت مظلوم و مستضعف جهان است آنهایى که با امامت و رهبرى او مخالفت مى‏کنند چون آنها نتوانسته‏اند بفهمند که امام چگونه رهبرى است.

************
شهید عباس على چنارى

و اى امام،از تو به یک اشارت،از ما به سر دویدن،به اسم پاکت قسم اگر فرمان دهى با دست خالى و با چنگ و دندان دشمن را از وطنمان خواهیم راند.

************
شهید رضا قارلقى از کنگاور

شما را به خون شهدا قسم مى‏دهم که تا آخرین نفس امام را تنها نگذارید.

************
شهید جاسم اندام پور

با درود بر رزمندگان اسلام که در جبهه‏هاى حق علیه باطل جان نثار مى‏کنند و حرف امام را لبیک گفته و هر چه بیشتر رزمندگى خود را تثبیت کنند.توصیه ما شهیدان همه این است که یک لحظه از امام غفلت نکنید که مواجه مى‏شوید با نابودى خودتان و خون شهدا.
اى مردم کارى که براى خداست همیشه براى انجام آن سبقت بگیرید،شما دیگر الحمدالله باید امام را شناخته باشید.به کسانى مى‏گویم که هنوز براى امام توطئه مى‏کنند و این توطئه‏ها آخرالامر به نابودى خودشان تمام مى‏شود و دیگر حالا عبرت بگیرید.

************
شهید جواد رضایى آدریانى

براى مبارزه با کافران بعثى عازم جبهه‏هاى حق علیه باطل شدیم تا آنکه فرمان امام امت را لبیک گفته باشیم.

************
شهید عبدالرسول شهریارى

عزیزان در کارهایتان به خدا توکل نمایید برادران و خواهران در پشت جبهه همیشه و در همه حال براى انقلاب خدمت کنید و کارهایتان را بر روى نظم و بر اساس اسلام انجام دهید و در همه حال از امام جدا نشوید که دشمنان اسلام و انقلاب همه جدایى امت از امام را خواهانند و حال همچون سیر غوان به منافقین بتازید و فرصت توطئه از آنان را بگیرید.

************
شهید على باباجانى

«...امت عزیز،رهبر مستضعفان جهان را تنها نگذارید.باید قدر رهبر کبیر را بدانید و خداى بزرگ را سپاس گذارى کنید،که اینچنین رهبرى را به ما عطا فرموده‏اند؛که تمام جهان اسلام،چشم به او دوخته‏اند ...»

************
شهید لطفعلى مراد حاصلى

راهى را که انتخاب کرده‏ام با کمال رضایت خود و لبیک گفتن به نداى امام امت بوده و هیچ اجبارى در کار نبوده است و از باز ماندگان خود تقاضا دارم که امام عزیز این ابراهیم زمان را تنها نگذارند و پشتیبان ولایت فقیه باشند در برابر افرادى که حرفهاى نسنجیده‏اى راجع به ولایت فقیه مى‏گویند و اهانت مى‏کنند بى تفاوت نباشند.

************
شهید بابا رضائى

توصیه من به شما این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید و پیرو مکتب و قرآن و ولایت فقیه باشید به سخنان گوهر بار و دستورات رهبربزرگ عمل نمایید.

************
شهید حسین مهدوى

پیرو ولایت فقیه و جامعه و روحانیت باشید زیرا آنان دلسوزان واقعى اسلام مسلمین هستند و تنها راه سعادت و پیروزى اسلام و قرآن اینان هستند.

************
شهید ناصر حنیفه‏اى

ما با امام امت پیمان و عهد راسخ بسته‏ایم که تا زنده‏ایم، نمى‏گذاریم روبه‏صفتان به سرزمین ما نظر بد داشته باشند.

************
شهید حسن سخى

اسلام بر امام و امت شهید پرور ایران.بنده به تمام برادران و خواهران در این جاى مقدس وصیت مى‏کنم که دست از یارى اسلام و امام عزیزمان بر ندارید و پاسخ دادن به خون من و شهیدانمان پیروى از خط ولایت فقیه است.

************
شهید محمدرضا زاهدیان غازانى

«...تنها تقاضایى که در این زمان حساس دارم این است که امام امت را تنها نگذاشته و از تفرقه و دو دستگى دورى کنید؛ چون در هر حال ما رفتنى هستیم؛چه بهتر که براى آخرت خود نیز،توشه‏اى داشته باشیم ...»

************
شهید کرمعلى رضائى آدریانى

این جانب با درک نیاز اسلام و با توجه به امر امام و با شنیدن فریاد زجرکشیدگان و مستضعفین جهان لازم دیدم که در جبهه‏ها حضور داشته باشم تا بتوانم در حد توان خود رسالت و مسئولیت راه شهدا را ادامه دهم تا آنکه در پیشگاه خدا و رسول او و ائمه)ع( و رهبرم جوابگو باشم.

************
شهید بیوک میرزا پور

امام را تنها نگذارید چون اگر در آن صحنه‏اى که امام حاضر است، غایب باشیم نماز خواندنمان با شراب خوردنمان یکى است چون معیار و ملاک ما امام است.

************
شهید رسول گودینى - از کنگاور

از امام دور نشوید که از خدا و قرآن دور شده‏اید.

************
شهید عزت اله فلاحى - سر پل ذهاب

پاسخ گویى به فرمان امام امت در تمام ابعاد شما را جز به راه حق نخواهد کشاند و بدانید که عمل بر خلاف قول این رهبر عظیم‏الشأن جز صراط نمى‏تواند باشد تحلیلتان را یک مقدار عمقى قرار دهید و در وجود این هادى غور نمایید.به حقیقت شناختن حضرت امام شاید کمى دشوار باشد ولى تفکر و تعمق،راهى براى دریافت وجود امام مى‏باشد. امامى که سراسر زندگیش را در راه حق فدا مى‏کند و جز سعادت مردم و بندگى حضرت رب چیزى را نمى‏خواهد.

************
شهید رسول جاهد

«…از شما مى‏خواهم که امام عزیز،این قلب تپنده امت حزب الله را تنها نگذارید؛ چون امام بود که عشق شهادت را با ما آموخت و همه را به راه اسلام و قرآن عزیز، که سعادت اخروى است،دعوت نمود …»

************
شهید عبدالله اسکندرى

اى امت مسلمان، اى پویندگان راه اسلام، هرگز امام را تنها نگذارید، رهبرى که وجودش انسجام بخش اسلام و فوز عظیم امت اسلامى و مستضعفین جهان مى‏باشد. رهبرى که پیام و کلامش مانند خونى است که بر پیکر اجتماع جریان مى‏یابد. مستضعفین را امیدوار ساخته و مستکبرین را خوار و زبون مى‏سازد.

************
شهید بهروز فرجپور - از کرمانشاه

از همین جا فریادمى‏زنم که هیچگاه از اسلام و رهبرى امام خمینى دست بر ندارید و همیشه صراط مستقیم را در پیش گیرید و دستورات امام را مو به مو اجراء نمایید.

************
شهید ابوالفضل اسدى

«...امام‏را تنهانگذارید و بعد ازما، نگذارید کسى‏برشماظلم‏کند؛ چون‏ ما از ائمه‏اطهار (ع) آموخته‏ایم که حق را بگوییم و حق مظلومان را از حلقوم ظالمان بیرون بکشیم ...»

************
شهید حجت اله قاسمى - از سنقر

از ملت عزیز و شهید پرور ایران مى‏خواهم که این ماه جماران، این یار مستضعفان و این نور تابانى که در این مملکت جلوه گر شده نگذارید تنها بماند که اگر امام را تنها بگذارید شکست شما حتمى است.

************
شهید على محمد صحرایى
پیامم به ملت شریف ایران این است که هر گز امام را تنها نگذارند و با مشت محکمى بر دهان امپریالیسم شرق و غرب بکوبید و در نماز جماعات و جمعه‏ها شرکت کنید.

************
شهید کرامت قاسمى - از اردبیل - تاریخ شهادت 60/9/9 - بستان

من به عنوان یک سرباز اسلام جان ناقابل خود را در راه اسلام و قرآن و رهبر انقلاب، خمینى کبیر فدا خواهم کرد.

************
پاسدار شهید شعبانعلى میرزا مرشدى - محل شهادت زاهدان - تاریخ 59/12/1

اطاعت از امر امام اطاعت از دستور خداوند است زیرا که امر خداوند را ابلاغ می کند .


[ شنبه 91/3/13 ] [ 12:59 عصر ] [ سعید(یک بجا مانده) ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

خورشید اینجا عشق اینجا گنج اینجاست/ مهمانسرای کربلای پنج اینجاست/ این خاک گلگون تکه ای از آسمان است/ اینجا عبادتگاه فوجی بی نشان است
موضوعات وب
طراح قالب
امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 1422310