سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شلمچه
 
لینک دوستان

رهبر معظم انقلاب : هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و در این مجموعه تابناک درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گران بها یاد و خاطره شهیدان است. آنان جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هیچ ملتی و کشوری بدون چنین مجاهدت ها به عزت و تعالی دست نخواهد یافت. کشور ما مدیون فداکاری این جان های عزیز و خانواده های صبور آن هاست.

هفته دفاع مقدس مبارک بادبار دیگر طنین مارش نظامی و حال و هوای ایام جنگ در کوچه پس کوچه های شهرهایمان به گوش و چشممان می رسد و یاد آن ایام خوش را برایمان تداعی می نماید . آری بار دیگر هفته دفاع مقدس از راه رسید و ما را با خود به کربلای جبهه ها خواهد برد ، وه چه ایامی بود آن دوران !  یاد باد آن روزگاران یاد باد ، یادش بخیر روزهای اعزام ، از زیر قرآن رد شدن و بوی اسپند و صلوات بدرقه کنندگان ، یاد راه آهن و قطارهای درجه دو و ایستگاههای بین راهی ، یاد اهواز ، آبادان ، سوسنگرد و خرمشهر ، یاد فکه و دهلاویه و ارتفاعات شاخ شمیران ، یاد مجنون و شلمچه و اروند رود ، یاد نوای خوش حاج صادق آهنگران ، یاد سربند یا زهرا (س) و چفیه و کوله پشتی ، یاد تلفنهای قورباغه ای و نارنجکهای چهل تیکه ، یاد سیم خاردار و نبشی و هشت پر و میدون مین ، یاد چادرهای هقت تپه و پادگان دوکوهه ، یاد آموزشهای غواصی و رزم شبانه ، یاد نخل های سر بریده و نخلستانهای سوخته ، یاد شب های عملیات و وداع یاران ، یاد رمضان ، محرم ، والفجر هشت و کربلای چهار و پنج ، یاد خبیر و بدر ، یاد مسجد فاو و کارخانه نمک ، یاد سه راهی شهادت و کانال ماهی و گمرک خرمشهر ، یاد ام الرصاص و ام البابی ، یاد خاکریز و کانال ، یاد ابدان تکه تکه رزمندگان ، یاد جانبازی و ایثارگری ، یاد شهدا ، شهید فهمیده و زیر تانک رفتنش ، شهید باقری و فرماندهی اش ، شهید همت و اخلاصش ، شهید خرازی و دست قلم شده اش ، احمد متوسلیان و خاطراتش ، زین الدین و معنویتش ، باکری ها و همدلیشون ، بصیر و دلاورمردی اش ، ...  باز هم بگم ؟!
خدایا ! چه بگویم ‌از آن دوران که هر چه بگویم کمه ! دیگه خسته شدم از این دنیا ، خدا مرا هم نزد رفقای شهیدم ببر ، خدایا ! این لیاقت رو بده که من هم روزی شهید شوم و با شهدا محشور !
و تو ای عزیز! نگارنده این سطور امید آن دارد تا با دعای خیر شما دوست گرامی پاک و سپس شهید شوم و به آرزوی دیرینه خود برسم ، چشم به دعای شما دارم . انشاءالله تعالی . یاعلی مدد

*****************************************
پی نوشت : بمناسبت این ایام از شما دعوت می کنم به ویژه نامه هفته دفاع مقدس که در
صفحات اختصاصی منوی سمت راست وبلاگ قرار داده شده توجه فرمایید .
 


[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 11:55 عصر ] [ سعید(یک بجا مانده) ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

خورشید اینجا عشق اینجا گنج اینجاست/ مهمانسرای کربلای پنج اینجاست/ این خاک گلگون تکه ای از آسمان است/ اینجا عبادتگاه فوجی بی نشان است
موضوعات وب
طراح قالب
امکانات وب


بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 64
کل بازدیدها: 1422222